Obuca Online Instagram
0
Obuca Online Facebook

Uslovi kupovine

Dobrodošli na sajt www.obucaonline.rs. OBUĆA ONLINE Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine. 


Pomoć prilikom online kupovine

Poručivanje putem sajta je veoma jednostavno. Kao i u klasičnim mp objektima, potrebno je na sajtu da pronađete artikal koji želite da poručite. 

Porudžbina putem sajta je moguća za sve navedene modele na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU" nakon čega dobijate uvid u Vašu korpu sa ukupnim iznosom Vašeg računa.


Artikal poručen putem interneta se plaća po ceni na dan porudžbine.

Odabir načina plaćanja

- Plaćanje kupljenih artikala je moguće gotovinski prilikom preuzimanja.


Takođe je potrebno da potvrdite da ste se upoznali sa Uslovima kupovine na našem sajtu, te da ste sa istima saglasni.

Nakon klika na dugme Završi porudžbinu dobićete automatsku e-mail potvrdu sledeće sadržine: ''Vaša porudžbina je uspešno obavljena i prosleđena službi internet prodaje. Proverite sadržaj porudžbine i tačnost podataka.''

Naša služba internet prodaje će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal. Ukoliko takva mogućnost postoji, na dan otpreme poručenog artikla poslaćemo Vam e-mail u kome ćemo Vas obavestiti da je poručeni artikal raspoloživ, kao i kada možete očekivati kurirsku službu, i time prihvatiti Vašu ponudu za zaključenje ugovora. Ukoliko ste naručili više artikala, nastojaćemo da Vas što pre obavestimo da li možemo da Vam obezbedimo sve poručene artikle, ali će ugovor biti zaključen tek kada Vam pošaljemo e-mail u kome Vas obaveštavamo kada možete očekivati kurirsku službu.

Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal (ukoliko više nije raspoloživ ili je u pitanju artikal sa nedostatkom - feleričan model) 

primićete e-mail u kome Vas obaveštavamo da smo prinuđeni da Vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.

Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.

U slučaju da nakon izvršene porudžbine bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, trgovac će nastojati da potrošača u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku porudžbine.

U tom slučaju potrošač ima pravo da poručeni model plati prema maloprodajnoj ceni koja je važila za poručeni model u trenutku porudžbine, ili pak da odustane od porudžbine.


Poručivanje telefonom i putem e-mail adrese

Ukoliko želite robu možete poručiti  putem telefona 064 641 53 44, kao i putem poziva, SMS i VIBER poruka na broj 064/647-7626.
E-mail adresa za poručivanje: info@obucaonline.rs

Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 08:00 - 16:00h i subotom od 09:00 do 14:00h. 


Izjava o konverziji

Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima. Iznos za koji će Vaš račun biti zadužen se dobija konverzijom Vaše valute u dinar prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše kartice isti iznos se konvertuje u Vašu lokalnu valutu prema kursu koji primenjuju operatori kreditnih kartica. Zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do male razlike u ceni koja je naplaćena od cene koja je iskazana na našem sajtu.


Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija putem sajta

Član 1 Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.obucaonline.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2 Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.obucaonline.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.

Član 3 Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Član 4 Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Beograd, ul.Autoput za Novi Sad 105.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:

- reklamiranu obuću dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini,

- dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti ovde

- u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste i

- dostavi potpisani nalog za ispravku.

Član 5 Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 6 Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.

 

Podrška i reklamacije

Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u prodavnicama KABL-METAL d.o.o. možete rešiti kontaktom na bilo koji od dole navedenih podataka:

• emailom na info@obucaonline.rs,

• poštom na KABL-METAL d.o.o., Autoput za Novi Sad br.105, 11080 Beograd-Zemun, Srbija ili

• telefonom na 011/406-7501.