Dobrodošli,
https://obucaonline.rs Vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima kupovine.
Pomoć prilikom online kupovine
Poručivanje putem web sajta je veoma jednostavno. Kao i u klasičnim MP objektima, potrebno je da na web sajtu pronađete artikal koji želite da poručite.
Porudžbina putem web sajta je moguća za sve navedene modele na web sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU" nakon čega dobijate uvid u Vašu korpu sa ukupnim iznosom Vašeg računa i drugim detaljima o kupovini.
Artikal poručen putem interneta se plaća po ceni na dan porudžbine.
Načini plaćanja:
- Plaćanje kupljenih artikala je moguće gotovinski prilikom preuzimanja.
- Trenutno nije moguće plaćanje platnim karticama
PODACI PRAVNOG LICA:
Naziv: KABL-METAL DOO BEOGRAD
Sedište: Sarićeva 13 Sremčica
PIB: 101020071
Matični broj: 06936440
Kontakt telefon: 065 440 55 55
Kontakt E-mail: shop@obucaonline.rs
Šifra delatnosti: 4778 - Ostala trgovina na malo novim proizvodima u specijalizovanim prodavnicama
Web adresa: obucaonline.rs
KONTAKT PODACI - KORISNIČKI SERVIS
Za sve porudžbine, za sve reklamacije ili za otkaz porudžbine možete kontaktirati naš korisnički servis kontaktom na bilo koji od dole navedenih podataka:
Telefon: 065 440 55 55
E-mail: shop@obucaonline.rs
Poštom na adresu: KABL-METAL d.o.o., Vojvode Stepe 11, Indjija, Srbija
Poručivanje telefonom i putem e-mail adrese
Ukoliko želite robu možete poručiti putem telefona 065 440 55 55, kao i putem poziva, SMS i VIBER poruka na broj 065 440 55 55.
E-mail adresa za poručivanje: shop@obucaonline.rs.
Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 08:00h - 16:00h.
IZJAVA O KONVERZIJI
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
IZJAVA O PDV-u
PDV je uračunat u cenu proizvoda i nema drugih skrivenih troškova.
ISPORUKA ROBE I USLOVI DOSTAVE
Poručeni proizvodi putem Interneta biće Vam isporučeni posredstvom kurirske službe u roku od 5 radnih dana od dana kada smo Vam potvrdili porudžbinu. Kurirska služba će Vas obavestiti putem SMS poruke da je pošiljka preuzeta od KABL-METAL-a, te da možete očekivati njenu isporuku.
KABL-METAL d.o.o. snosi troškove poštarine - dostave za porudžbine u vrednosti većoj od 3.000,00 RSD, dok za porudžbine u iznosu do 2.999,00 RSD troškove dostave snosi kupac u iznosu od 270,00 RSD. U slučaju odustanka od kupovine i povraćaja artikla, odnosno u slučaju zamene poručenog artikla, potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.
Kuriri eksterne firme koja vrši dostavu robe za nas, pošiljke donose na adresu za isporuku u vremenskom periodu od 8 do 15 h radnim danima i subotom do 14 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurir će uručenje pošljke pokušati u dva navrata.
Ukoliko izvršite poručivanje do 12:00h možete očekivati da porudžbina stiže na vašu naznačenu adresu u roku od jednog radnog dana.
Uobičajena praksa ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, je da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas ni u ugovorenom terminu ne pronađe na adresi, pošiljka će nama biti vraćena i u tom slučaju će se smatrati da ste odustali od porudžbine, te da ste ugovor raskinuli. Svakako ćemo Vas kontaktirati kako bi ustanovili razlog neuručenja, te kako bi se dogovorili o eventualnom ponovnom slanju.
REKLAMACIJE - POVRAĆAJ ROBE I SREDSTAVA
Povraćaj robe
Ukoliko ste primili pošiljku i
nakon otvaranja kutije ustanovili da vam Vam broj obuće ne odgovara ili iz bilo kog razloga želite da odustanete od kupovine,
rok za odustanak je 14 dana od dana preuzimanja artikla.
U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da poručeni artikal zamenite
za drugi ili da Vam bude vraćen novac.
Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda poručena roba ne sme
biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priloženu fakturu, potpisani nalog za ispravku, kao
i popunjen obrazac za odustanak, a koji zajedno sa obaveštenjem iz člana 27. stav 1. i 2.
možete preuzeti ovde.
Obrazac za odustajanje od ugovora online u PDF formatu
U slučaju odustanka od kupovine potrošač snosi direktne troškove povraćaja robe.
Ukoliko se opredelite da u zamenu poručite drugi artikal u iznosu većem od 2000 dinara, takođe snosite samo direktne troškove povraćaja robe, dok mi snosimo troškove dostave novog artikla.
Ukoliko ste se odlučili da izvršite zamenu ili da odustanete od kupovine, potrebno je da nas obavestite pozivom na broj 065 440 55 55 ili nam pošaljite email na adresu info@obucaonline.rs kako bi dobili potrebne instrukcije vezano za zamenu ili povrat sredstava.
Kupljeni proizvod zajedno sa potrebnom dokumentacijom možete poslati putem kurirske službe koju sami odaberete, na adresu Vojvode Stepe 11, Indjija.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno menjati/zahtevati novac u nekom od maloprodajnih objekata OBUĆA MIHAJLO ili slati na adrese koje su navedene na adresnici.
Nakon preuzimanja vraćenog artikla u roku od 5 radnih dana od od dana prijema vraćenog artikla biće Vam poslat drugi artikal u zamenu ili vraćen novac na tekući račun. Povrat novca kupcu koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od dana prijema povrata pošiljke.
Povraćaj sredstava
Povraćaj sredstava se vrši iskljucivo na gore navedene načine i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Zaista nastojimo da dostava bude bez ikakvih propusta, ali ukoliko se slučajno desi da po prijemu pošiljke ustanovite da isporučena roba ne odgovara poručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovete telefonom na broj 065 440 55 55, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail adresu info@obucaonline.rs i opišete nastali problem. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Napomena: U cilju da što lakše utvrdite odgovarajuću veličinu obuće za koju ste se opredelili na našem sajtu smo naveli dužinu stopala u cm koja odgovara veličini određenog brenda.
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija putem web sajta
Član 1 Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.obucaonline.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2 Potrošač, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.obucaonline.rs kupuje proizvode za lične i porodične potrebe.
Član 3 Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.
Član 4 Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Vojvode Stepe 11, Indjija.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- reklamiranu obuću dostavi zajedno sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini,
- dostavi popunjen reklamacioni list, a koji je moguće preuzeti ovde
- u reklamacionom listu navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste i
- dostavi potpisani nalog za ispravku.
Član 5 Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju potrošaču će biti poslat u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 6 Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Povrat novca potrošaču koji nema otvoren tekući račun izvršiće se elektronskim putem poštanskom uputnicom u roku od 7 dana od odustanka od kupovine.
Bilo koji problem vezan za proizvod kupljen u prodavnicama KABL-METAL d.o.o. možete rešiti kontaktom na bilo koji od dole navedenih podataka:
Telefon: 065 440 55 55
E-mail: shop@obucaonline.rs
Poštom na adresu: KABL-METAL d.o.o., Vojvode Stepe 11, Indjija.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, https://obucaonline.rs/ je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA
U ime https://obucaonline.rs/ obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni https://obucaonline.rs/ (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
ZAŠTITA POVERVLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Takođe je potrebno da potvrdite da ste se upoznali sa Uslovima kupovine na našem sajtu, te da ste sa istima saglasni.
Nakon klika na dugme Završi porudžbinu dobićete automatsku e-mail potvrdu sledeće sadržine: ''Vaša porudžbina je uspešno obavljena i prosleđena službi internet prodaje. Proverite sadržaj porudžbine i tačnost podataka.''
Naša služba internet prodaje će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal. Ukoliko takva mogućnost postoji, na dan otpreme poručenog artikla poslaćemo Vam e-mail u kome ćemo Vas obavestiti da je poručeni artikal raspoloživ, kao i kada možete očekivati kurirsku službu, i time prihvatiti Vašu ponudu za zaključenje ugovora. Ukoliko ste naručili više artikala, nastojaćemo da Vas što pre obavestimo da li možemo da Vam obezbedimo sve poručene artikle, ali će ugovor biti zaključen tek kada Vam pošaljemo e-mail u kome Vas obaveštavamo kada možete očekivati kurirsku službu.
Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u mogućnosti da Vam obezbedimo poručeni artikal (ukoliko više nije raspoloživ ili je u pitanju artikal sa nedostatkom - feleričan model)
primićete e-mail u kome Vas obaveštavamo da smo prinuđeni da Vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju ugovor neće biti zaključen.
Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
U slučaju da nakon izvršene porudžbine bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena, trgovac će nastojati da potrošača u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku porudžbine.
U tom slučaju potrošač ima pravo da poručeni model plati prema maloprodajnoj ceni koja je važila za poručeni model u trenutku porudžbine, ili pak da odustane od porudžbine.