Uz svaki kupljeni proizvod dobijate 3 dokumenta
- fiskalni račun
- formular za odustajanje
- reklamacioni list
U slučaju da odustajete od kupovine potrebno je da priložite fiskalni račun i popunjen formular za odustajanje.
U slučaju reklamacije proizvoda potrebno je da priložite fiskalni račun i popunjen reklamacioni list
1)Kako da vratim proizvod ?
Robu kupljenu u online prodavnici možete vratiti:
1. U radnji Obuća Mihjalo, ulica Vojvode Stepe 11 /TC TQ Vegas, Inđija ili kurirskom službom o svom trošku.
2. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda poručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen fiskalni račun, kao i popunjen obrazac za odustanak,koji se dobija uz svaki kupljeni proizvod iz našeg asortimana, a koji zajedno sa obaveštenjem iz člana 27. stav 1. i 2. takođe možete preuzeti ovde.
Ukoliko niste dobili fiskalni racun, reklamacioni list i obrazac za odustanak, molimo Vas kontaktirajte nas na broj telefona 065 440 55 55 ili put e-mail adrse: shop@obucaonline.rs
2) Kada će moja poruka biti isporučena ?
Standardno vreme isporuke je 2 do 4 dana
3) Kada ću dobiti povraćaj novca ?
Za pošiljke vraćene u prodavnicu fizički, povrat novac ćete dobiti odmah na licu uz popunjen obrazac za odustanak. (koji dobijate sa kupljenim proizvodom ili koji možete preuzeti na linku https://obucaonline.rs/dokumenti/obrazac-za-odustajanje-od-ugovora-online.pdf )
Za pošiljke vraćene u prodavnicu kurirskom službom, povrat novca ćete dobiti u roku od 5 radnih dana uz popunjen obrazac za odustanak. (koji dobijate sa kupuljenim proizvodom ili ga
možete preuzeti na linku https://obucaonline.rs/dokumenti/obrazac-za-odustajanje-od-ugovora-online.pdf )
4. Kako da vratim oštećen proizvod?
Robu kupljenu u online prodavnici možete reklamirati:
1. U radnji Obuća Mihjalo, ulica Vojvode Stepe 11 /TC TQ Vegas, Inđija, telefonskim pozivom (065 440 55 55) ili kurirskom službom o svom trošku.
2. Prilikom reklamacije proizvoda potrebno je dostaviti fiskalni račun i popunjen reklamacioni list.
3. Odgovor se dobija u zakonskom roku od 7 dana, a rešavanje reklamacije u roku od 14 dana.